Presentació

Som la Sandra, la Marina, la Cristina i l'Ariadna, les "Musi4", quatre noies que estudiem Magisteri d'Educació Musical.
Hem elaborat aquest bloc per endinsar-vos en el món de la música a través de tot allò referent a ella.
Les activitats que podeu trobar al blog estan dedicades especialment a cicle mitjà, encara que els altres cicles també les poden dur a terme.
En aquest espai s'hi trobaran cançons amb les quals disfrutarem cantant-les, obres importants de grans compositors d'èpoques diferents, temes que parlin sobre el llenguatge musical, la instrumentació, etc... En definitiva, hem creat un blog musical!

Els nostres principals objectius són que s'aprengui i es gaudeixi de la música mitjançant les cançons.
Per això esperem que aquest blog sigui del vostre interès.

dilluns, 19 de maig del 2008

Conclusions del Blog

Personalment, m’ha agradat molt realitzar un blog, ja que he tingut la oportunitat de penjar-hi coses relacionades amb el meu món: la música. I a més a més, poder mostrar-ho a persones que els hi pot interessar aquest centre d’interès.

Trobo que les activitats que se’ns ha proposat fer al blog han estat molt interessants. Personalment, la creació d’un clip educatiu ha estat l’activitat que m’ha agradat més, i he gaudit molt fent-la. Aquest tipus d’activitats ens motiven a nosaltres i també poden motivar a les persones que mirin el clip de vídeo, (com ara bé els alumnes d’una escola que ja varen comentar-nos que hi donarien un cop d’ull).

Pel que fa a altres activitats que hem anat realitzant, com ara escollir un clip de vídeo d’internet que tingui a veure amb el tema del blog m’ha servit per enriquir els meus coneixements i profunditzar més el tema que m’interessava.
Un programa que desconeixia és el Kid Pix, i crec que seria molt interessant que les escoles disposessin d’ell.
En general, doncs, les activitats que se’ns han anat encomanant les he fet amb molt d’èxit i motivació.

A la llarga tot aquest treball em servirà molt, tan per utilitzar propostes que he fet al blog, com també a impulsar mestres a que també en construeixin un, (o hi ha l’opció de poder arribar a algun acord de fer-ne tots un amb un centre d’interès concret. ) Hi ha un gran ventall de propostes educatives, i el blog crec que s’ha d’impulsar molt i dur-se a terme.